Saturday, October 25, 2008

Open House

Burrrp... Open house lagi, hari ni open house rumah Cikgu Khasnor, member koir pun ada, Isa, Faridah dan anak2, Kak Eton dan suami dan anak2, Zaidi dan anak2 'jiran', Nasrul, Leha, Erma dan mungkin beberapa orang yang dah datang dan balik awal. DVD yang di'burn' dah bagi pada yang ada kat sana, ada jugak yang tak datang tapi sms saya nak kan DVD.

Insya-allah, ada lagi, takat ni, saya dah simpankan untuk Bob, Zul, Raihan dan Yew. Untuk Bob, aku bagi DVD, ko kena bagi aku gambar2 (softcopy je), deal?

Bagi yang tak datang... kitorang dah makan kan untuk u all! Sempat jugak bergelak ketawa beramai2 bila cerita pasal koir kat Pahang hari tu.. Hope to see u all at Zali's open house esok.

Untuk Khasnor... tima kasih sebab jemput kitorang...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

thanks for coming to all EDUKATORS to my open house...alamakkk sayang lah lupa nak amik gambar...kalau tak bleh letak sini...tu lah excited sgt bergossip dan bergelak ketawa...gambar yg takde muka korang byk lah...hehe..BAIKLAH..kita jumpa lg next show kita...artis ni..

October 26, 2008 at 12:07 AM  
Blogger Unknown said...

deal bang!

October 27, 2008 at 5:08 PM  
Blogger Aerma said...

Holla bro......nx time kasi eja nama bebetul k...... Mrh ni tau....Eeee...geram!!!

November 8, 2008 at 7:05 AM  
Blogger Chegu Nor said...

da bomb kas!next year open lg k!nk wat kt umah aku,edukators kna panjat tangga 4 tingkat..hahah!

November 13, 2008 at 8:56 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home