Tuesday, November 4, 2008

BABY ON BOARD untuk EDUKATOR

Tanah Pusaka dan Baby On Board adalah lagu yang pernah dinyanyikan oleh student saya di PUTRAJAYA INTERNATIONAL CONVENTION CENTRE, projek mengejut untuk Bahas Piala Perdana Menteri bulan Jun yang lalu.

Saya dihubungi oleh En. Isa yang mencadangkan lagu Baby On Board dinyanyikan oleh Edukator sebagai repertoire akan datang, dipendekkan cerita, hari ni, without any notice, saya bawak la 2 orang 1st soprano, 2 orang 2nd soprano pelajar form 3 (sekolah pompuan takde tenor dan bass, untuk penuhkan 4 suara, kitorang pakai (1st soprano, 2nd soprano/mezzosoprano, 1st alto dan 2nd alto/contra alto) untuk bantu buat rakaman audio yang akan dserahkan pada ahli edukator.

Lepas mencuba 2-3 kali, mulakan rakaman... Kesian juga kat budak-budak tu, dah lah tak nyanyi berbulan-bulan (mengadap buku untuk PMR), tiba2 kena buat 'recording'. Kalau didengar betul-betul memang banyak tempat perlu di'polish' lagi tapi kalau untuk tujuan 'rhytmic guidance', lepas la... Thanks to Farzana, Amanda, Shikin and Syazwani.

Farzana dan Shikin.... 1st soprano macam nak nangis je

2nd Soprano pulak...

Syazwani dan Amanda...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wah wah ada lagu baru lah utk edukator...tak sabar ni nak perform..huahuahuahua..eh show kat putrajaya n the 22nd tu hang tau tak pagi ke ptg ke mlm ke?

November 4, 2008 at 5:24 AM  
Blogger Unknown said...

Farzana, Amanda, Shikin dan Syazwani. boleh buat aduan ke biro pengaduan atas penderaan yg dikenakan.

cikgu kamu tu zalim. muka sedih2 betul..

November 4, 2008 at 4:05 PM  
Blogger Chegu Nor said...

frust x dpt join korang kat persada ari tu...anyway komitmen akan diteruskan untuk show2 yg akan dtg...hidup edukator!

November 13, 2008 at 8:52 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home