Saturday, November 8, 2008

Persembahan di New York


Pandangan dari atas 'paltform' tenors...

EDUKATOR telah membuat persembahan di New York Hotel, walaupun menghadapi pelbagai kekangan, ahli2nya tetap komited untuk setiap persembahan. Antaranya, Bob, Leha dan beberapa rakan yang lain perlu bergegas ke KL untuk berkursus (tak sempat makan terus bertolak lepas show), Beberapa rakan seperti Loh, mengajar petang (tetap datang walaupun terlewat), Zaidi, walaupun terpaksa jaga 'anak jiran', tetap datang juga. Raihan siap bawak make up artist lagi! Saya, Nasrul dan Azizi juga terpaksa menjalankan beberapa tugasan untuk Malam Graduasi Tingkatan 5 sebelum ke NYH. THAT MEANS, WE ARE SERIOUS ON THIS BUSINESS!

Saya tak dapat sebut semua nama rakan dan kekangan mereka disini tetapi secara peribadi saya merasakan, jika kita semua dapat mengekalkan komitmen ini, kita akan dapat pergi lebih jauh lagi pada masa hadapan..

Show malam tu, takde masalah, walaupun 'wording' lagu MAKSAK masih tak hafal, thanks a lot to Yew kerana menyediakan 'smart lyrics' untuk kita. Siap lapik dengan kertas hitam lagi.. (Untuk mengaburi mata pihak berkuasa) Malam ni jangan lupa, tampal wording kat mic stand PERSADA pulak!

1 Comments:

Blogger Chegu Nor said...

zam..xde gambo ke.apa ni gambo org tgh makan...

November 13, 2008 at 8:59 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home