Tuesday, November 11, 2008

One Week In Bangkok

Saya akan ke Bangkok lagi.. seperti 5 tahun lepas, kami bertanding dalam ASIAN SYMPHONIC BAND COMPETITION (ASBC), kali ke 3 untuk band, kali ke 2 untuk saya dan kali ke 10 ASBC diadakan... kami akan bertolak dari Senai pada 26 Nov 2008 dan balik pada 1 Disember 2008.

Ahli band yang dapat pegi 40 hingga 45 orang bergantung pada harga tiket dan ground services seperti hotel, makan dan transportation di sana... saya terpaksa tinggal muka2 sedih budak band yang lain sebab duit tak cukup untuk bawa semua ahli (73 orang tak termasuk tingkatan 5 yang tengah SPM). Kesian memang kesian, kalau saya jutawan, saya sponsor semua!

2 Comments:

Blogger Chegu Nor said...

nak ikuttt.....masuk dlm luggage pun jadik le zamm....

November 13, 2008 at 8:54 PM  
Blogger Unknown said...

good luck!

November 17, 2008 at 10:52 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home